DigiPunt

DigiPunt helpt u met al uw digitale vragen. Tijdens het spreekuur gaat u samen met een vrijwilliger op zoek naar een antwoord op uw digitale vraag. Wij kunnen u ondersteunen bij:

  • Inschrijven of verlengen woningstichting
  • Het doorgeven van wijzigingen bij de uitkeringsinstantie
  • Het uploaden en versturen van formulieren
  • Het aanvragen van uw DigiD
  • Het aanvragen en gebruik van een e-mailadres
  • Het aanvragen van zorg -en huurtoeslag
  • Uploaden of downloaden van uw declaratieformulieren van uw zorgverzekering
  • Algemene vragen op digitaal gebied.

Hoe werkt het?

Bij een bezoek aan het DigiPunt neemt u al uw benodigde documenten mee. De vrijwilliger houdt geen administratie bij. Alle documenten worden dus mee teruggegeven. Bij een eventuele volgende keer, brengt u uw spullen weer mee. Uw inloggegevens slaan we niet op en registeren we niet. Wanneer u deze gegevens kwijtraakt, bent u hier zelf verantwoordelijk voor. Ook bij misbruik van de gegevens is het DigiPunt niet verantwoordelijk.

De vrijwilliger helpt u zo goed mogelijk. Natuurlijk bent u wel zelf verantwoordelijk voor wijzigingen die worden doorgevoerd. Als de vrijwilliger u niet goed kan helpen, dan kijken we welke organisatie dat wel kan. 

Wanneer en waar?

Maandag van 13.00 - 16.00 uur en dinsdag van 9.30 tot 12.30 uur in Parrotia, Markt 54D in Roosendaal. Een afspraak maakt u via wonenplus@wijzijntraversegroep.nl of 06 38 77 25 26.

Wonen+

DigiPunt is onderdeel van Wonen+. Bekijk hier de andere diensten van Wonen+.

Stel uw vraag