Soms kan het lastig zijn om in de digitale wereld mee te gaan. Tijdens het spreekuur van het DigiPunt gaat u samen met een vrijwilliger op zoek naar een antwoord op uw digitale vraag.
Hiervoor kunt u bij het Digipunt terecht
- Inschrijven of verlengen woningstichting
- Het doorgeven van wijzigingen bij de uitkeringsinstantie
- Het uploaden en versturen van formulieren
- Het aanvragen van uw DigiD
- Het aanvragen en gebruik van een e-mailadres
- Het aanvragen van zorg -en huurtoeslag
- Uploaden of downloaden van uw declaratieformulieren van uw zorgverzekering
- Algemene vragen op digitaal gebied.
Voor wie?
Het DigiPunt is er voor alle inwoners uit de gemeente Roosendaal en is gratis. Het DigiPunt valt onder Wonen+, een dienst van WijZijn Traverse Groep. De spreekuren worden bemand door ervaren vrijwilligers.
Wat neemt u mee?
Bij een bezoek aan het DigiPunt brengt u alle benodigde documenten met u mee. De vrijwilliger houdt geen administratie bij en alle documenten worden mee teruggegeven. Bij een eventuele volgende keer brengt u zelf weer alle gegevens mee.